Tuncer Custom Guitars

Merhaba arkadaşlar,

Yıllar önce öğrenmeye heves edince kullanması için halama verdiğim ve sonrasında unuttuğum Oscar Schmidt nam elektro gitarım dün itibariyle sürpriz bir şekilde geri döndü. Fakat sap ayarını yapmaya girişirken farkettim ki, truss rod kırılarak geri dönmüş. Yeni sap arayışına girişeyim dedim ve internette bu arkadaşa denk geldim. Tanıyan, eden, bilen var mıdır? Şu an için bir alışverişim olmayacak gibi kendisiyle fakat ileride proje için neden bir superstrat gövdesi almayayım diye de düşünüyorum. En kötü ihtimalle bilgi dağarcığımıza bir zanaatçı daha eklemiş oluruz. Fırlatın bakalım tecrübelerinizi.

 
Siteyi beğendim bayağı, adamlar Türkiye de stoğu olmayan gitarın filan birebir muadilini yapıyor anladığım kadarıyla fiyatları da makul geldi varmı başka böyle iş yapan uygun fiyatlı bildiğiniz yer ?
 
Valla ben daha yeni azak gitardan aldım bir tane. Düşünebilirim belki ama önce bir referans olması lazım. Dediğim gibi, parçaları yapıp birleştirmekten ziyade gövde ve sapın uyumu, rezonansı önemli. Yoksa bir işe yaramaz maalesef.
 
Adam size özel gitar yapıyor. Beğenmezsen getir iade alayım diyecek hali yok tabii. Yalnız dediğim gibi önce referansları olması lazım ki malın kalitesini görelim.
Ha 2500, 3000 TL için de bir şey beklememek lazım, orası ayrı.
 
Adam size özel gitar yapıyor. Beğenmezsen getir iade alayım diyecek hali yok tabii. Yalnız dediğim gibi önce referansları olması lazım ki malın kalitesini görelim.
Ha 2500, 3000 TL için de bir şey beklememek lazım, orası ayrı.

Ülkedeki yasal iade şartları neyse uygulansa kafi. İlgimi çeken tarafı kurumsallık seviyesiydi. Ana sayfadaki formda bütçe sorması yine "sen kaç verirsin abi"ci yaklaşım verdi. Şu sayfadaki şablonların "En sevdiğin gitar modelini seç" kıvamlı instagram postu şeklinde olması; bunu geçtim globalde Gibson'ın şu an bi ton markaya dava açtığı, lokalde Azak'ın X Signature diye Ormbsy benzeri bir markadan araklayıp tepki gördüğü bir dönemde açık açık, ESP X, Gibson Y, Bc Rich Z diye koymak işin sanatına da biraz saygısızlık sanki. Hepsini geçtim, hadi kendime gitar diye replika yaptırıyorum varsayalım. Siparişimi Rickenbacker 330 diye verdim mi o kasa 1e1 gelmezse can sıkar. PNGyi printerdan alıp göz kararı kesilecekse ayrı mevzu. Bi 10 dakika daha ayırsak kim bilir neler çıkar

Instagrama bakıyoruz üstüne tel gerilmiş 1 gitar var, siteye giriyoruz Iceman kesiliyor 12 telli köprü takılıyor. Daha emin, kontrollü ve gerçekçi adımlarla yürünseydi keşke, o zaman yerli üretim, vatan millet sakarya diye destekleyelim. Ama işin ciddi anlamda sanat ve sanatçı odaklı bir etik perspektifi istediği meslek gruplarına, baktığım her noktada hissettiğim sanayi ustası yaklaşımını görünce çekimser kalıyorum.

Bunlar da olayı ilk defa bu başlıkta görmüş bir müşteri görüşü olarak kalsın. Belki bakar, belki hak verir, sahip olduğu şevki işin farklı alanlarına yoğunlaştırarak ilerler, belki de erişmeye çalıştığı müşteri profiline ben uymuyorumdur. Sonuçta Ibanez markasını bile sebepsizce itici bulabilen birisiyim, bi noktadan sonra çok ciddiye de almamak lazım. 2 örnek daha vereyim derken bir anda içimden geçen tüm hissiyatı aktardığım bir mesaja dönüştü sadece. Yine de enerjisini 21.yy'ın plastik heyecanlarına harcamak yerine böyle şeylere harcayan insanların aramızda olması mutluluk verici. Gavurunkini aratmayacak kadar güzellerini yapması ve almamız temennisiyle!
 
Bilemiyorum Altan...

İADE VE GERİ ÖDEME KOŞULLARI
İade Sadece Kırık ,Çatlak ve Elektrik Ağrızasında olur...
6502 sayılı kanunda cayma haklarında kısaca şöyle bir şey geçiyor; kişiye özel, istenilen özelliklikte/özelliklerle yapılan bir mal, iade edilemez.
Belki şöyle olur, üründe arıza olur, o zaman cayma hakkına sahip olabilirsin diye düşünüyorum.
 
Üretim atölyeleri İzmir'deymiş. İzmirde olan biri gidip yerinde görebilir aslında hatta bi röportaj-tanıtım tarzı birşeyde yapılabilir. Orada olsam giderdim mutlaka.
 
Adam size özel gitar yapıyor. Beğenmezsen getir iade alayım diyecek hali yok tabii. Yalnız dediğim gibi önce referansları olması lazım ki malın kalitesini görelim.
Ha 2500, 3000 TL için de bir şey beklememek lazım, orası ayrı.
Hocam öyle düşünmemek lazım, 7-8bin liraya satılan Endonezya-kore malı gitarlarda sonuçta fabrikasyon üretiliyor burada aynı malzemeyi kendiniz alıp montaj yaptınız mı 3000e geliyor. Bi fark olacağını düşünmüyorum o gitarlar ile o 7-8bini markaya vergiye ve kar payı gibi faktörlere veriyoruz aslında. Ben ciddi heveslendim bu işe piyasada bulunmayan bir gitarı birebir yapabileceğini söylüyor adamlar bu çok iyi bir şey bence. İkiside fabrikasyon sonuçta.
 
Kapitalizme değil Kaliteye para verin!!

Keske slogan isine girismeseydi. Instagram'da, Fender kopyalariyla Kapitalizm dusmanligi yapmak, daha dogrusu yapamamak.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler