Enstrümantal Beste Yaparken Trafik Nasıl Olmalı?

Merhaba arkadaşlar, enstrümantal besteler yapmaya çalışıyorum gitar, bas, davul hepsini kendim yazıyorum.
Fakat trafikle ilgili bir sıkıntım var.
Çoğu içinde vokal olan standart şarkılarda trafik genellik bu ( Intro-Verse-Chorus-Bridge-Verse-Chorus-Solo-Outro ) şekilde oluyor.,
Enstrümantal şarkıları incelediğimde böyle bir olay yok gibi şarkının ruhuna göre akıyor enstrümanlar yükseliyor-düşüyor-hareketleniyor-yavaşlıyor vs. bu tamamen teknik değil şarkının ruhuna göre gerçekleşen bir olay gibi sanki her dinlediğim enstrümantal şarkıda farklı bir hava var sabit bir trafik yok.
Ama işte bu ruhu bazen yakalamak o kadar zor oluyor ve trafiklerde öylesine tıkanıyorum ki devam ettiremiyorum şarkının neresine müdahele edeceğimi şaşırıyorum ve karman çorman başı sonu kopuk ya da bir şeylerin eksik olduğu dinlenilebilirliği zor şeyler çıkıyor ortaya.
Enstrümantal beste yapımında ne gibi teknikler var? nasıl bir trafik kullanılmalı, nasıl bir yol izlenmeli bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.
 
Enstrümantal şarkıları incelediğimde böyle bir olay yok gibi şarkının ruhuna göre akıyor enstrümanlar yükseliyor-düşüyor-hareketleniyor-yavaşlıyor vs. bu tamamen teknik değil şarkının ruhuna göre gerçekleşen bir olay gibi sanki her dinlediğim enstrümantal şarkıda farklı bir hava var sabit bir trafik yok.
Kendin cevaplamışsın.
 
Geri
Üst