Johnny Depp

#42
Bu adam yillardir var ama herkes adami bir film ile biliyor resmen. Johnny yi cok severim iyi aktördur derler ama Johnny`den 5 tane film say derim bir yere bakmadan cevap veremez cogu hayrani bu adamin. Tabi yillardir takip eden SIKI hayranlari var onlara lafim yok ama bu Karayip Korsanlari ile baya bir piyasa oldu Johnny abimiz :)
 
#44
TRaCeY_CHaRLoTTe demiş ki:
karayip korsanlarındaki rolü diğer rollerine göre yeteneğini en iyi kanıtladığı ve en dikkat çekici olanıydı da ondan
Bu adamin yillardir hayranlari vardir ve oyunculugunda ki cok yönlulugu ile hep dikkat cekmistir ama Karayip Korsanlari filminde daha cok dikkat cekmesinin nedeni (genellikle zaten simdiki hayranlari cilgin genc kizlar)Orlando Bloom gibi bir adamin yaninda oynadi ve kizlar resmen o filmi öyle yakisikli bir adam izlemek icin izledi. Sonra da dusunduler "lan biz Orlando Bloom`a yakisikli diyoruz ama bu Johnny de baya is var" gibi bir ilgi cekti ve asiri derecede kadin hayrani oldu adamin. Tabi performansi yuzunden erkek hayranlari da olmus olabilir ama kadin hayranlari kadar degil...
 
#46
snowflake demiş ki:
keşke çok fazla insan farketmeseydi karayip korsanlarındaki rolünü de kendi kendimize kalabilseydik :p
az ama öz olsun deme :twisted: burda ben dedigim ile baya ciddiydim. Benim demek istedigim adam keske kötu performansi olsaydi da dikkat cekmeseydi degil. Sadece adam daha önce iyi oyuncular arasindayken simdi surekli kizlarin kalbini hoplatan aktör diye bir unu oldu adamin. Bu yuzden kendisini sevmeyen insanlar vardi. Johnny nin yeni hayranlari Metallica nin yeni hayranlari gibidir :D Metallica nin yeni hayranlarina Ride The Lightning dersin hö derler Johnny nin yeni hayranlarina Fear and Loathing in Las Vegas dersin onlarda ayni tepkiyi verir :D tek fark Johnny kendisi secmemistir böyle olmak(hatta bir yerde okudum kadin hayranlarindan olan ilgi yuzunden artik bunalmaya basladigini)
 
#50
Film fena değildi bence. Johnny kendine en çok yakışan karakteri canlandırmış: dağınık ve entel. Filmin sonunun beklenmedik olması özellikle hoşuma gitti.
Bu arada Johnny Depp kesinlikle Ozzy Osbourne'u oynamamalı.
 
#53
Abi bu adam her filmde resmen baska bi adam olabiliyo ya. Cok farkli, tanimasi kolay bi ifadesi yüzü var aslinda ama her filmde ilk bakista taniyamiyorum, her filmde farkli ve her filmde yakisikli adam ya.. Helal olsun..
 
#55
Bence her sene bir filmde oynasın oynamasın en iyi aktör ödülü alması gereken bir oyuncu. O derece iyi yani... Hiç kendini tekrar etmiyor. Oynadığı her karakterde bambaşka bir insan olan çok az oyuncu var) Karayip Korsanlar'nda müthişti de, ben Edward Scissorhands'de de çok beğenmiştim oyunculuğunu
 
#56
Hayranlık duyduğum biri değildir geçen haftalarda Pirates of the Caribbean filmini izledim. Adam ne korsan olabilmiş ne komik adam... Film konu olarak güzeldi, korsanların ışığa çıkınca değişen görünüm efektleri çok başarılıydı, Johnny Depp'in de onlardan biri olduğu zaten belliydi de oyunculuğu fazla zorlama gibi geldi. Hem korsan gibi asi serseri olacaksın ancak mizah yeteneğinden de ödün vermeyeceksin gibi bir anlayışla kasmışlar adamı. Secret Window filminde çok başarılıydı hakkını vermek gerek. Bir kaç filmini daha izledim ancak Karayip Korsanları'nda canımı sıktı. ;)
 
#57
nurgül yeşilçaydan sonra bu adamdan nefret ediyorum. ah hatıralar ah. şimdi gözümde canlandılar.
aslında bu adamdan nefret etmiyorum. bunu seven bi şahıstan nefret ediyorum. johny nin bi suçuyok
 
#59
karayip korsanları kadar sıkıcı bir filmi bu kadar güzel yapan insan.......film sonrası salondan biri yüksek sesle'abi bu heriften bizim eve de alalım' demişti.......ben almayı düşünüyorum:) filmden çıkardığım en önemli sonuçsa orlando nun bir daha legolas gibi bi rolü asla bulamayacağıdır.... gizli pencereyi izledim ama film tam bir hayalkırıklığıydı.....
 
#60
21.cadde yi hatırlayan var mı aranızda?epey güzel, gençlik-polisiye karışımı,johnny depp i ünlendiren dizi.zaten bir diziyle ünlü olup,sinemada da önemli işler çıkartan az kişi var.bruce willis (mavi ay) ve johnny depp aklıma gelir hep benim.
 
Üst