Johnny Depp

iyi filmlerde oynadı ya..mesela dı caprıo-17 yaşında fln leonardo..-ile oynadığı bi film var..güzeldi..türkiye ye hayalet süvari olarak giren tım burton film vardı orda da iyiydi..makas da yine burton iyiydi..gizli pencerede de iyi bir oyunculuk yani kötü denemez..sanırım burton arası iyi..daha vardır deppin burtonla filmi...
 
Once Upon a Time in Mexico adlı güzide filmi izledim dün gece. Tam bir western. Johnny Depp de çok başarılıydı. İyi rol kesmiş yani. Gözleri dağlandıktan sonraki sahnelerde daha da iyiydi. Genelde pek içime sindiremesem de bu adamın oyunculuğunu dün bu filmi izledikten sonra yanılma hakkımı saklı tutuyorum ;) Secret Window bu adam için favorimdir.
 
Adamimdir...
Ne yapsa izlerim öyle bir sahsiyet...
Ama yillardir niye abuk subuk The Crow serileri cekeceklerine Jhony abimle tas gibi bir The Crow devam filmi cekmezler hic anlamam...

Ki once upon the time in mexicoda felaket cagrisim yapan sahneler var...
 
snowflake demiş ki:
finding neverland vecharlie and the chocolate factory'yi bekliyorum merakla ve dört gözle:)
Secret Window'da performansını beğendim.son dönemlerin adından en çok söz ettiren oyuncularından biri fakat ben genel olarak filmlerini sevmiyorum.
 
Son filmi Finding Neverland ile Altın Küre'de drama filmi dalında en iyi erkek oyuncu adayı olan insan. Ancak aday olmakla kalmıştır, ödülü Leonardo DiCaprio kapmıştır.
Ödül töreninde ayrıca "neden bu kadar yakışıklı bir adam kendini çirkin göstermek için uğraşmaktadır" diye kendi kendime sormama neden olmuştur.
Finding Neverland de hoş vakit geçirmek isteyenlere tavsiye edilir...
 
Sigara içen erkeklerden pek hoşlananmam ama hiç kimseye yakışmaz bu adama yakıştığı kadar sigara içmek.O nedir öyle yaa?Ayrıca oyunculuğuna da bayılırım.Johnny Deep arşivim var.Ayrıca müzisyenlik yaptığı zamanlarda da bombaydı...
 
Anorin demiş ki:
Bence her sene bir filmde oynasın oynamasın en iyi aktör ödülü alması gereken bir oyuncu. O derece iyi yani... Hiç kendini tekrar etmiyor. Oynadığı her karakterde bambaşka bir insan olan çok az oyuncu var) Karayip Korsanlar'nda müthişti de, ben Edward Scissorhands'de de çok beğenmiştim oyunculuğunu

kesinlikle anorin sana katılıyorumm çok ii oynuyo bence ve özellikle makas eller müthişti....
yanlız müzisyenlik deneyimi olduunu ilk kez duydum lütfen biras bilgi werebilir misin soothsayer... :beer
 
Palyaçolardan korkan ta$ aktör.
Terry Gilliam in "Fear and loathing in las vegas" inda kel. Izlenmesi zor ama güzel bir film. Vay be coni nasi oynamis dedirtiyo.
 
edward scissorhands i bu kadar süper yapan nedenlerden biride bu adamdır bence...nasıl bir oyunculuktur o öyle..her filmi güzel zaten..ama scissorhands ayrı bi olaydır..
 
her ne kadar başlıkta ismi yanlış yazılsada :) çok sevdiğim bir oyuncudur makas eller i çok severim o filmde robert smith e benzer :) tim burton devamlı bu elemanla çalışır işini çok iyi biliyor ikiside yeni bir tim burton filminde oynadı piyasaya çıktı yada çıkacak
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler