Tomb Raider ortamlara düşse de oynasak 🙂
Lanet bağımlılık gene kendini gösterdi.wow oynayanlar varmı
ahaha çok iyiymiş ama kesinlikle okul yalan kısmı gerçek ya 😀 çok fazla bağımlılık yaratıyor bende oyun sürem bittiği için alıp almamak ta kararsızım ama tabi yeni başladım ben daha 6 ay falan oldu fakat genel olarak mmolar hayatı rölantiye alıyor 😀Lanet bağımlılık gene kendini gösterdi.
Üniversitede 4 senemin 1 senesi bu oyuna gitmişti. Bir dönem öğlen 3 te uyan, gece 3'e kadar oyna (arada yemek molası tuvalet vs) sonra film izle sabah 5-6'da oyna gene başla daily questleri bitir 9 gibi yat. Ertesi gün aynı rutin. Okul yalan.
İşin saçma kısmı lanet dediğim şey sevdiğim bir oyun. O günleri bazen özlerim, arada youtube açar müziklerini dinlerim.
Geçen ay warmane serverında oyuna yeniden başladım. Şimdi iş güç derken eskisi kadar oynayamıyorum, bazen üni günlerine geri dönsem şarap - bira - wow - pve raidler yine takılsam diye hayalini kurarım. Eski tadını almak zor artık.
Çok ölüyon be onda. 1'i biraz denedim, çok ölünce baydı. Hadi ölelim tamam da, niye ölüyoruz bunların devamı geliyorsa? ma-na-sı yok.Dark Souls 3 ün gelmesiyle, yine bir süre kapalıyım... 🙁
Çok ölüyon be onda. 1'i biraz denedim, çok ölünce baydı. Hadi ölelim tamam da, niye ölüyoruz bunların devamı geliyorsa? ma-na-sı yok.
Tam emin olmamakla beraber, ben buna katılmıyorum, bence oyuncuların tecrübesi arttı...Demons Souls, çıktığında, benzer bir oyun yoktu, gitgide alıştık bence...Demon's souls sonrası seri kolaylaştı. Bloodbourne misal.
Dark Souls 3 ün gelmesiyle, yine bir süre kapalıyım... 🙁
çok mantıklı. zorluğun yüzde 80i oyunun kendine özgü mekaniğini anlamak olduğu için sonraki oyuna mental olarak hazır başlıyoruz.Tam emin olmamakla beraber, ben buna katılmıyorum, bence oyuncuların tecrübesi arttı...Demons Souls, çıktığında, benzer bir oyun yoktu, gitgide alıştık bence...
Sevgili @spitzçok mantıklı. zorluğun yüzde 80i oyunun kendine özgü mekaniğini anlamak olduğu için sonraki oyuna mental olarak hazır başlıyoruz.
soul oyunları biraz da komünite içinde oyuncuların etkileşimini teşvik eden oyunlar olduğu için, serinin her oyunu için sayısız bilgi kaynağı var. demon's souls sonrası oyunlarda komünite biraz daha genişledi, bilgi alışverişi ve yardımlaşma da etkiliyor.
Yeni oyunlarda benim dikkatimi çeken de combattan ziyade sizin de söylediğiniz checkpointler, kısayollara kolay ulaşma ve kompakt haritalar oldu. Yoksa combat hala acımasız ancak biz tecrübeliyiz.Sevgili @spitz
Tamamen haklıymışsınız, bence de oyun önceki serilere göre çok daha kolaylaşmış (elbette yine zor)...Level 90 civarındayım ve oyunun bitmesine az kaldı, izlenimler şu şekilde...İlk olarak, her Boss fight öncesi, nispeten yakın bir save point var (bir kısa yol oluyor mutlaka), böylelikle hızlıca yeniden Boss'a dalabiliyorsunuz...Sonra, BossFight'ların kendisi epey kolaylaşmış (sadece bana öyle gelmiyordur diye düşünüyorum), ben her zamanki gibi Warrior oynuyorum ve birçok Boss'u tek seferde kestim, ki bu, bana çok garip geliyor...Zonlar çok küçülmüş, örneğin, dün akşam 4 tane Boss'u kesip, 4 ayrı, Zonu tamamlayabildim...
Özetle bence, serinin geçmiş oyunları gerçekten bizleri eğitmiş ve hızlıca oyuna alışılıyor ama bu oyunu, bütün bilgisayar oyuncuları, kafayı çizmeden, klavyeyi kırmadan vb. oynayabilsinler diye yapmışlar... 🙁
Sevgiler ve saygılar...