Kelepir İlanlar

hocam bana göre köprü yapısından dolayı da evladiyelik değil ondan ötürü mezara kadar götürmem sz'mi. Ton konusu ayrı bir nokta ya. Gidip cılız rg350'lere dimarzio crunchlab taksan ton olarak ömürlük hale geliyor. Gitarları artık stok haliyle değerlendiriyorum bundan dolayı. Ki taksam zaten manyetiğim var Invader. Sapı boyasız, tercihen 22 perde ve floyd rose'lu neck thru bir gitar bulursam takıcam ama yok.
Ben SH4 benzeri bir ton almıyorum benim sznin köprüsünden. Biraz daha az kırçıllı ve biraz daha modern diyebilirim. Çıkışı SH4 kadar yüksek değil ama midleri daha net ve önde. En son SH4 denediğim gitar farklıydı, onun da etkisi olabilir.
Usta bi de bi iki riff kaydetmedin mi hiç tonu nasılmış duyalım. Aynı solo tonları her gitarda alınır boostla eq ile. Solo ayırt edici değil ton için. Hep yok ambient, clean, solo falan. Sevmediğimden değil de ayırt edici olmuyor böyle
Yani ben hissiyat olarak çok memnunum, tam olarak ne aradığını ve ayırt etmeye çalıştığını anlamadım ama daha modern birşeyler arıyorsun diye tahmin ediyorum. Djent yapan arkadaşların gitarlarına bakabilirsin bence, o işi çok güzel icra eden arkadaşlar var.
 
Yani ben hissiyat olarak çok memnunum, tam olarak ne aradığını ve ayırt etmeye çalıştığını anlamadım ama daha modern birşeyler arıyorsun diye tahmin ediyorum. Djent yapan arkadaşların gitarlarına bakabilirsin bence, o işi çok güzel icra eden arkadaşlar var.
usta bizde de böyle:

Şimdi aldım kaydı, tek kanal, beleş tek amfili pluginden geliyor ses. Steril bir kayıt alamıyorum şuan noise gate işlevi görecek bir plugin daha eklemem lazım ama uğraşamadım affet.
 
usta bizde de böyle:

Şimdi aldım kaydı, tek kanal, beleş tek amfili pluginden geliyor ses. Steril bir kayıt alamıyorum şuan noise gate işlevi görecek bir plugin daha eklemem lazım ama uğraşamadım affet.
Bence gayet güzel eline sağlık. Djente doğru yaslanıyor olabilirsin, onu anladım. Riff kayıt alırsam atarım bir ara. Karşılaştırabilirsin. Solo var mı kayıt ona da bakalım
 
Hala komik 😆 19. yy. çıkışlı firmanın 20. yıl gitarı nasıl bu olabilir? Bu gitarın 20. yılı olabilir tabii ancak ilanda martin markasının 20. yılına özel diyor.
Aslında anlatım bozukluğu mevcut burada, iki türlü de anlaşılabiliyor. "Martin markasının (gitarın) yirminci yılına özel çıkartıp sınırlı sayıda ürettiği özel bir üründür." de olabilir, "Martin markasının (markanın) yirminci yılına özel çıkartıp sınırlı sayıda ürettiği özel bir üründür." de olabilir. Fakat ilk bakışta sizin düşündüğünüz gibi anlaşılması daha olası.
 

internette fiyat bilgisi bulamadım ama kelepir gibi geldi
Case ile verdiğini söylemiş,fiyat uygun bence de ama kelepir değil.Zira meksika martin’ler zaten o fiyatlara gitmeli normalde ama millet ilanlarda fiyatları abarttığı için 7000 tl meksika martin ilanlarının olduğu ortamda fiyat ucuz
 
Martin gitar 1833 yılında kurulmuş bir firma. 1850 yılında ukulele 1860 yılında mandolin de üretmeye başlamış, 1960 yılında da Elektrikli gitar ve bass gitar üretimi yapmaya başlamış bir firma. Akustik gitarda X serisi modelini 1999 yılında ilk defa ürettiler.

Bu üretimde farklı ahşap malzemeler kullanılarak yüksek kalitede gitar üretmeyi amaçladılar ve bu model günümüzde dahil çok tutuldu ve tutulmaktadır da.

Gitar en çok tutulan ve satılan Martin gitar modelinin 20. yılı adına sınırlı sayıda üretilmiş bir gitar. Markanın 20. yılına ait değil, kaldı ki marka neredeyse 200 yıllık bir marka.
 
Son düzenleme:
bu kelepir mi gerçekten :D
Bana uygun geldi. Şu ekipmanı toplamak istesen cebinden çıkacak para 5-6K. Uygun değil mi ?
 
Bana uygun geldi. Şu ekipmanı toplamak istesen cebinden çıkacak para 5-6K. Uygun değil mi ?
yahu sıfır fiyatının yarısının altında olmayan ilan fiyatı kelepir değildir bir kere. Ayrıca neden o 3lüyü toplamak gerekiyor onu da anlamadım. Hadi id core bi nebze anlayabiliyorum. Fakat id core varken distortion pedalı ne ayak..
Yaptığım iş dolayısıyla da söylemiyorum, o gitarı alsan minimum 100-200 lira masrafı çıkar kesin (tesviye istemiyosa)
Kelepir dediğin gitar sen gidip onu tesviyelettirsen dahi piyasadaki her gitardan total maliyet olarak ucuza gelebilecek gitardır. (BENCE)
 
yahu sıfır fiyatının yarısının altında olmayan ilan fiyatı kelepir değildir bir kere. Ayrıca neden o 3lüyü toplamak gerekiyor onu da anlamadım. Hadi id core bi nebze anlayabiliyorum. Fakat id core varken distortion pedalı ne ayak..
Yaptığım iş dolayısıyla da söylemiyorum, o gitarı alsan minimum 100-200 lira masrafı çıkar kesin (tesviye istemiyosa)
Kelepir dediğin gitar sen gidip onu tesviyelettirsen dahi piyasadaki her gitardan total maliyet olarak ucuza gelebilecek gitardır. (BENCE)
O zaman bu da kelepirden sayılmaz değil mi ?

 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler