Eklips (Rock/Funk) - Ankara

dün gece izledim, çok da keyif aldım şarkılarda ancak bir takım eleştirilerim olucak:)
- kapılarda solo girdiginde ritimle aynı tonda oldugu için biraz üst üste bindi ses..
- gitarlar bu sefer vokal ve bass ı bastırdı biraz..
- vokal gittikçe kendine geliyor, bakalım yeni besteler de gelsin artık;)
- ufak tefek hatalar oldu, ancak şunu söylemeliyim cidden çok keyif aldım ve ODTU deki son konsere göre çok daha iyiydi..

tebrikler, daha görüşücez nasıl olsa başka konserlerde :)
 
dün saklıda ilk kez izledim, müzik tarzı olarak bana çok uzak olmasına rağmen ve besteleri de ilk kez dinliyor olmama rağmen keyif aldım, gerçekten başarılıydılar...

bass'ı bastırdı şıkkına katılmıyorum, ben şahsen gayet güzel dinledim bası... tabi hedeflenen derece de önemli, istenilenden daha az duyulduysa bilemem
 
beğenmiş olmanıza sevindim
yorumlarınız için çok teşekkürler
bu kez benim de içime sindi
hatta bugün kameradan izlediğim kadarıyla
ses düzeni de baya iyi olmuş bunun için saklıkente teşekkür etmek lazım
başka konserlerde görüşmek üzere...
 
Cumartesi Saklıkente gelip bizi dinleyen ve özellikle yorumlarını bizden esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyoruz.

Bu konser tabi daha iyiydi öncekine nazaran. İleriki konserlerde daha iyi olacağımıza inanıyoruz. Beste yapımına da ara vermemeye çalışıyoruz. Bakalım nolcak.
 
Rock Station dergisinin 32. sayısında bize ve geçen sene yayınlamış olduğumuz demomuza yer veren, güzel yorumlarını bizden esirgemeyen sayın Hicri Bozdağ ve Rock Station ekibine teşekkür ediyoruz.
Bizi ençok gururlandıran, bu güzel haberi bir dinlecinin demoyu mail yoluyla bizden istemesi sayesinde öğrenmiş olmamız. Bu da aynı zamanda derginin kendi amacına ulaşmış olduğunu gösteriyor.
 
evet o saklıkent konserinin kaydını izledin demek ozan..
çok güzeldi demek.
peki bana niye gelmiyo..çok mu zor..
polonyalı sevgiline şiirler yazıp mektupla göndermeyi biliyosun ama.
sonra feryat istanbula dönme bizimle kal..
beni hatırlıyomusun(uz)????......
do you remember me?
how we used to be?
do you think we should be
closer...
diye sitemli bi bukleyi de araya goymak isterim..
O KAYDI BANA GÖNDER.......!!!
yeni favori...sarımsaklı tantuni..ulan şerefsizim burdan alternatif bi kıro sentez olarak dönmezsem çok iyi olcak..bindik bi keramete gideyoz..
2.5 ay kaldı...bitiyo...siz de gidin bi görem ya..gerçi anasını satıym ben gelince bi kişi gitse yine mal olcaz..mesela ben altar olmadan çalmak istemem..gerçi o satışı koydu bize ama olsun..altar yine altardır...
soora 30 yaşımda öksüren dedeler zik gibi sallanır dururuz..
bi de:
konserinizi izledim..çok güzel olmuşşş...
oldu mu ozan...??:))) uff ver gazı..
çağrı bi dönsem zaten seni ayrı görcem bi..bekle..
hepiniz bekleyin...
 
evet o saklıkent konserinin kaydını izledin demek ozan..
çok güzeldi demek.
peki bana niye gelmiyo..çok mu zor..
polonyalı sevgiline şiirler yazıp mektupla göndermeyi biliyosun ama.
sonra feryat istanbula dönme bizimle kal..
beni hatırlıyomusun(uz)????......
do you remember me?
how we used to be?
do you think we should be
closer...
diye sitemli bi bukleyi de araya goymak isterim..
O KAYDI BANA GÖNDER.......!!!
yeni favori...sarımsaklı tantuni..ulan şerefsizim burdan alternatif bi kıro sentez olarak dönmezsem çok iyi olcak..bindik bi keramete gideyoz..
2.5 ay kaldı...bitiyo...siz de gidin bi görem ya..gerçi anasını satıym ben gelince bi kişi gitse yine mal olcaz..mesela ben altar olmadan çalmak istemem..gerçi o satışı koydu bize ama olsun..altar yine altardır...
soora 30 yaşımda öksüren dedeler zik gibi sallanır dururuz..
bi de:
konserinizi izledim..çok güzel olmuşşş...
oldu mu ozan...??:))) uff ver gazı..
çağrı bi dönsem zaten seni ayrı görcem bi..bekle..
hepiniz bekleyin...
 
Ferhatim o ne bicim laf satisi koymak falan, burasini nasil dusunuyosun bilmiyorum ama herkes kosturma icerisinde inan..cagriyi, ozani 2-2,5 haftadir goremiyorum valla..hem o isler oyle kolay degil o kadar sey paylasilmiz dost olmusuz artik ne diyon olm sen kendine gel :x
bi gel de cagriyi gordugunde bi de ben seni goruyum :) neyse...
hadi koc dikkat et kendine, davula da devam, ilerde daha cok is yapacan sen ;)
 
Feryat_Eklips demiş ki:
evet o saklıkent konserinin kaydını izledin demek ozan..
çok güzeldi demek.
peki bana niye gelmiyo..çok mu zor..
polonyalı sevgiline şiirler yazıp mektupla göndermeyi biliyosun ama.
sonra feryat istanbula dönme bizimle kal..
beni hatırlıyomusun(uz)????......
do you remember me?
how we used to be?
do you think we should be
closer...
diye sitemli bi bukleyi de araya goymak isterim..
O KAYDI BANA GÖNDER.......!!!
yeni favori...sarımsaklı tantuni..ulan şerefsizim burdan alternatif bi kıro sentez olarak dönmezsem çok iyi olcak..bindik bi keramete gideyoz..
2.5 ay kaldı...bitiyo...siz de gidin bi görem ya..gerçi anasını satıym ben gelince bi kişi gitse yine mal olcaz..mesela ben altar olmadan çalmak istemem..gerçi o satışı koydu bize ama olsun..altar yine altardır...
soora 30 yaşımda öksüren dedeler zik gibi sallanır dururuz..
bi de:
konserinizi izledim..çok güzel olmuşşş...
oldu mu ozan...??:))) uff ver gazı..
çağrı bi dönsem zaten seni ayrı görcem bi..bekle..
hepiniz bekleyin...
abi tamam gazlısın anlıyorum da
niye 2 kere atıyosun ki mesajı biz anlıyoruz zaten bi kerede
ayrıca daha burda kendi aramızda herkese ulaşmamış olan görüntüleri
(çağlar ve altar izlemedi)sana da ulaştıramamış olmamız
o kadar da anlaşılmaz bir durum değil gibi geldi bana
bilmem ne dersin?!! :twisted:
bi de bir eşşeklik varsa o da mersine hala gelememiş olmamdır
bi de bir eşşek varsa o benimdir onu kimseye yaar etmem bu da böyle bilinsin. öööööööf yeter (sana dergi de alcam ben)
 
abi ya ne yediniz ne içtiniz de UYUYAN GÜZEL adlı güzel ötesi şarkıyı yaptınız...bana da verin tarifini...
 
Sondan başlayarak gelcem feryata....

Öncelikle mike abi saolasın. Keşke tarifi olsa da hep güzel olsa....

Çarşamba sabahı 5 sularında çıktığım geziden şimdi döndüm ve hemen bi bakiim dedim foruma. Ondan biraz geç algılıyorum çok yorgunum.

Feryatcım iyimisin nesin sen!!!! Sen kroysan biz senden daha kroyuz canım. Sana şöyle demek istiyorum. i was made for lovin you baby, you were made for lovin me. Ve türkçe mealini veriyorum. Kısaca seni anan benim için doğurmuş bebeğim.

Hadi canım 2.5 ay sonra gel. Belki benim de yoğunluğum azalır. Bu gidişle oraya gelemicem gibi görüküyo....
 
evet sevgili eklipsler..2aydan aşşağıya indik.ama siz daha gitmediniz dimi.çok güzel çok güzel...
peki hiç anlatmıyosunuz?
ve ayrıca ozan o dergiyi göndermedin ve konser kaydını...
 
Öncelikle siyahzeplin dileklerin için teşekkür ediyoruz. Umarım müzikle içtenlikle uğraşan herkes istediği yerlere gelir...

Feryatcım yaw seni de unuttum kendimi de. Geçmişi de unutcam geleceğimi de diyorum ve ne halde olduğumu anlatmayacağım.

Seni de gelince öpecem
 
odtü

ben odtüye geldiklerinde dinlemiştim grubu. anladığım kadarıyla iyi bir performans segileyememişler ama buna rağmen çok iyidiler bence. davulcuları kaçırılmicak kadar iyi, süper çalio, çağlar dı sanırım :? acaip karizma ve de:) bende davul a başlamayı düşünüyorum ders verio mu :p geldim gördüm beğendim kısacası, umarım canlı performanslarına tekrar tanık olma fırsatını yakalarım:) hadi size başarılar.
 
H

Hasmet

bende dinledim parçalarınızı şahane olmuş, bana biraz barış manço gibi geldi ama şahane.
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler