Hocam aslında haklısın Steve Vai tonunu yakalamak zor. Aslında ben yanlış ifade ettim.
Benim kastetmek istediğim şuydu. Her manyetik clean tonda kendine has doğal bir ses rengi veriyor. (kimi tınnnn, kimi tannn, kimi tonnnnn gibi sesler veriyor) Bu clean ton üstüne bir sürü efekt cihazı eklenerek de bir çok değişik sound elde ediliyor. Ama naaparsanız yapın üstüne inşaa ettiğiniz tüm distortion, chorus vs. manyetiğin ilk clean tonda verdiği ses rengi üzerine inşaa oluyor.
Bu mantıkla önce Steve Vai veya Satrianin tonlarına ulaşma yolunda ilk önce onların kullandığı manyetiklerden kullanarak önce gitarımın temiz tondaki ses rengini onların tonuna yaklaştırmam gerekiyor diye düşünüyorum. Haa sonra üstüne ekleyeceğim efektlerle onların orjinal kayıtlarındaki tonlara ne kadar yaklaşırım elbet bu biraz zor bir yol.
Bilmem yanlışmı düşünüyorum.
Bu arada köprü için Dimarzio Evolutionu kimse tavsiye etmedi. Dimarzio Paf Pro yu tavsiye edermisiniz. Kesilinlikle Satriani tonları peşinde koştuğum için Dimarzio deyip duruyorum. (Seymour Duncan çok öneriliyorda)
Benim kastetmek istediğim şuydu. Her manyetik clean tonda kendine has doğal bir ses rengi veriyor. (kimi tınnnn, kimi tannn, kimi tonnnnn gibi sesler veriyor) Bu clean ton üstüne bir sürü efekt cihazı eklenerek de bir çok değişik sound elde ediliyor. Ama naaparsanız yapın üstüne inşaa ettiğiniz tüm distortion, chorus vs. manyetiğin ilk clean tonda verdiği ses rengi üzerine inşaa oluyor.
Bu mantıkla önce Steve Vai veya Satrianin tonlarına ulaşma yolunda ilk önce onların kullandığı manyetiklerden kullanarak önce gitarımın temiz tondaki ses rengini onların tonuna yaklaştırmam gerekiyor diye düşünüyorum. Haa sonra üstüne ekleyeceğim efektlerle onların orjinal kayıtlarındaki tonlara ne kadar yaklaşırım elbet bu biraz zor bir yol.
Bilmem yanlışmı düşünüyorum.
Bu arada köprü için Dimarzio Evolutionu kimse tavsiye etmedi. Dimarzio Paf Pro yu tavsiye edermisiniz. Kesilinlikle Satriani tonları peşinde koştuğum için Dimarzio deyip duruyorum. (Seymour Duncan çok öneriliyorda)